Hur vet man?

"I call it magic".. Vart tog magin vägen? När farten tog slut, började livet att vingla. Hur hamnade jag där jag är nu? Hur hamnade vi här?!

Allt var så bra, jag hade allt jag hade. Jag la mig med ett leende på läpparna, när slutade det?! Varför kände jag inte efter, varför gick jag direkt i fängelse utan att passera gå?

Så många frågor, så otroligt lite svar. Vad bra det skulle vara om någon bara visste, att "såhär ska du göra Kristin, detta gör dig lycklig". Jag trodde jag visste var lycka var.

Det gör mig så ledsen att se vad jag, vad vi, slängt i sjön. Det ingen vårdar, får inte heller liv.

Jag bär på en sån otrolig skuld, en enorm skam. Hur kunde jag göra såhär? Hur kunde jag tillåta mig själv hamna här? En del av mig vill stanna, medans en del av mig längtar ut.

Trots det vi tappat, vad som än händer, tror jag fortfarande på magin. Den finns där, inom mig. Jag ska bara hitta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0